Lyxigt mammaliv idag.

Solen skiner. Min givna plats är på balkongen. Millie sover (hur gick detta till). Evelyn springer omkring i en prinsessklänning och borde verkligen svettas ihjäl. Ganska jättevarmt idag. Hon leker med dockor, låtsas att hon åker buss, leker affär och tittar på Disney Junior mellan varven.
Idag är livet som mamma ganska lyxigt. Ett glas Cola Zero, solsken och bra musik och jag är mer än nöjd. Fy satan vad härligt!

När mannen i familjen kommer hem sticker jag och tränar. Jag har fått en nytändning och de senaste passen har varit sjukt roliga. Den där fantastiska känslan som jag saknat så byggs på mer och mer efter varje pass. Igår kände jag bara att YES, Im back ungefär!
Så veckans femte pass idag alltså, rygg & biceps. Jag planerar även att träna imorgon och då står ben & rumpa på schemat. Grymigt!
På måndag startar Rs semester och förutom det underbara i att vara lediga i hela 6 veckor tillsammans så ser jag fram emot att kunna träna när som helst och utan att vi behöver gå om varandra.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback