Vagndelivery.

Usch vad arg jag blir. Jag klev upp utan huvudvärk men nu har den långsamt smugit sig på. Så här sitter jag med en jädra huvudvärk! Har precis tryckt i mig välbehövlig lunch och snart är det dags att fortsätta jobba igen. Jag har ingen lust alls att göra någonting idag, vill bara krypa ned under täcket och sussa.

I söndags vid typ 23 klickade jag hem vagn och hela baletten då jag inte kunde hålla mig ifrån när priset var så bra. Haha sånna är vi!
Förstå att jag beställde den sent söndag kväll och jag fick sms om att båda paketen nu finns att hämta ut innan 11 imorse. Ganska jättebra leveranstid alltså!
Så efter jobbet åker vi och hämtar hem den, klämma och känna på den lite. Cant wait!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad mysigt vännen!
Jag går och spanar så min står kvar hela tiden, har en stor kärlek till bara vagnen ju <3 !


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback