Sun is shining.

Gooooood morgon strålande underbara torsdag!

Jag vaknade för bara en liten stund sedan så sovmorgon blev det allt. Strålande solsken och alldeles underbart vackert utanför fönstret kan inte göra en annat än på topphumör.
Jag njuter frukost framför Greys. Jag älskar lediga-dagar-frukostar när man har tid att fixa ordentligt och slipper stressa i sig den. Idag blev det yoghurt med flingor och blåbär, leverpastejsmackor, fruktsoppa och kaffe. Mums och det ska jag nog stå mig en stund på, hungriga gravidmonster som jag ofta är!

Ett bad på det här och så ger vi oss iväg för att hämta lillis och sedan mot storhandling. Äntligen dags att fylla på i alla skåpen, ska sätta mig och planera mat och skriva lista.




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback