Snemage.

Goder morgon.
Jag somnade på soffan igår, precis som jag gjort de senaste kvällarna. Flyttade in till sängen sent och hade väldigt svårt att somna om, det kändes som att mitt huvud skulle brinna upp av någon anledning. Jag vaknade för en timme sedan och har legat kvar i sängen och kikat på Greys och fruarna och ätit lite frukost.
Idag är förkylningen ett faktum, tjock i halsen, hostig och sliten. Igår var det mest hela kroppen som gjorde ont och strejkade, ni vet när man har ont precis överallt? Vi får se hur det utvecklar sig under dagen, jag har trots allt nyligen vaknat.
Det ligger ju faktiskt en liten bebis i magen så att köra på i vanlig takt som jag annars har en ovana att göra trots sjukdom är kanske inte att föredra just nu.

Har jag förresten berättat att lilla bebis älskar att ligga på höger sida i magen? Det ser minst sagt lite tokigt ut kan man säga. Här är en bild från häromdagen när magen är alldeles sne för att bebis har intagit favoritplatsen.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback