Pyjamaslängtan!

Idag känner jag mig skakig, svimfärdig & svag. Antagligen är det väl mitt låga blodtryck som spökar. Jag missade mitt tidiga tåg mot jobbet så jag smet in och köpte mig en latte, hoppas jag ska känna mig lite piggare snart. Är väl inte helt taggad på att befinna mig på jobbet till 18.30 ikväll men imorgon är jag ledig. Jag längtar så efter att bara glida omkring i pyjamas hemma och ta det riktigt lugnt och mysa. Vi får väl se vad lilla fröken säger om det men min kropp skulle bli väldigt tacksam för det. Jag får locka med filmer 😊

Igår somnade jag i säkert en och en halv timme när jag kom hem från jobbet. Lagade middag och låg i soffan en snabbis innan jag somnade igen runt 21. Ganska trött människa!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback