Jan. 23, 2013

Alltså.. Jag kan bli tokig när serier slutar så himla spännande att man dör av nyfikenhet. R & jag har kikat på säsongspremiären av Body Of Proof som vanligtvis är ett fall per gång men denna gången slutade det hur spännande som helst mitt i och fortsättning följer inte förns om en vecka. Toooookig!
I vilket fall som helst, vääääldigt bra program det där som rekommenderas varmt.

Jag har precis ätit lite kvällsgottis i form av färska jordgubbar & blåbär med vaniljkesella. Hur gott som helst och inte alls speciellt onyttigt mot vad man hade kunnat trycka i sig ;) jag älskar frukt och bär!

Jag ser så fram emot imorgon, en härlig sovmorgon följt av mysfrukost och en ledig dag med mina hjärtan. Den där sovmorgonen är nog lite extra behövd. Yes ❤


Kommentarer
Postat av: cattis

Min fina vän! Jag är klar med fifty shades of grey.. helt underbar, jag är fast!
Jag tar med den på lördag :)
Du får låna bertans vinterjacka eller nå..lilla magen får ju inte frysa ;)
<3

2013-01-24 @ 00:37:09

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback