Goda vanor.

Kan det vara så att jag den hopplöse morgontrötta tidsoptimisten har tagit mitt förnuft till fånga?

Jag sitter nämligen i soffan och äter en ordentlig frukost i lugn och ro... för andra dagen i rad! Vad händer här? Jag brukar alltid snooza i hundra år och får sedan stressa ihjäl mig, inte alls hållbart egentligen så det vore himla vettigt om jag kunde få in det här som rutin. Klockan ringde 05.10 och då gick jag upp, utan snooze. Bra Sandra!

En aning trött idag då jag hade svårt att komma till ro igårkväll, jag som lade mig relativt tidigt och allt. Bebis sparkade som attan och det kändes som att magen skulle spricka när som helst, tror den var överdrivet uppsvälld igår. Lagom till att jag höll på att få fnatt somnade jag till sist iallafall, tur det!

Jag hoppas dagen på jobbet går snabbt och smärtfritt så jag kan sticka och hämta hem mitt hjärta från sin mormor och morfar. Slänga oss i soffan, mysa och kanske kolla på en film.. Sounds good to me!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback