En nyårsmage i vecka 23.

Jag haffade en klänning dagen före nyårsafton. Gick omkring och spanade en stund och drömde mig bort i alla fina klänning. I stort sett alla klänningar gick bort direkt då det nu finns en liten mage som måste få sin plats. Till slut hittade jag en klänning som fick duga, magen fick plats och den hade paljetter. Thats about it, inte alls nöjd tjej men what to do? Haha det gick ju det också även om jag var långt ifrån happy.
 
Bebis växer så det knakar inne i magen och nu ser magen minsann ut som en liten kanonkula.
 
 
¨
Bilderna är tagna när vi kom hem efter nyårsfirandet, en trött & sliten Sandra på bilderna med andra ord!
 
2013 är här och det betyder att vi nu flippat över till det år som vår lilla bebis tittar ut till oss. Helt plötsligt känns det mycket närmare, haha. Bara 4 månader kvar nu!
 
/ Sandr0o
 
 
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback