Det händer grejer.

Ja alltså.. Magen växer!
Och det med besked..
Jag hittade en bild som nog kan vara den allra första magbilden, alltså väldigt tidigt tagen. Ja ni ser ju själva vad magen har växt till sig och allra mest nu de senaste dagarna bara. Måste vara en ordentlig tillväxtperiod nu tror jag nog.

Som bara från ena dagen till den andra så blev jag väldig gravid. Från att inte känna sig så värst osmidig och klumpig till att plötsligt känna sig som en valross. Haha så chockerande men samtidigt väntat såklart. Det är bara så roligt när det slår ner som en blixt sådär och när man väl passerat gränsen så finns det ingen återvändo. Haha.. Nu är vi en osmidig tjockis helt enkelt :)

Idag bjöd bebis på en riktig karatespark när jag satt i kassan. Spärrade upp ögonen och flämtade till, var inte alls beredd på en sån hård en av en sån liten. Haha surprise surprise!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback