Brio Sing!

Vi hämtade ut tre megapaket på posten efter jobbet, fick ett till sms strax innan vi kom dit om att det var tre kollin så där hade vi tur och fick med oss allt hem på en och samma gång.
Efter middagen plockade vi upp och monterade allting, provade med babyskyddet osv. My god så smidigt med babyskyddet alltså, sådan lyx hade vi ju inte sist. Denna gången är verkligen PRAKTISKT ledordet för precis allt. Man vet ju precis vad man saknade och vad man inte hade behövt sedan förra gången alls!
Denna vagnen känns mycket stabilare än vår förra vagn. Den är väldigt snygg också I must say, helt svart chassi var en riktig hit!

Herregud vad avlägset det känns att det faktiskt ska ligga en liten bebis där sedan. Men än dröjer det länge innan det är dags. Längtan ❤

 

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Carima

Jag väntar på mitt inlägg!!! :))

Postat av: Sanna

Men Sandra! Nej nej nej! Det är precis den vagnen jag hade ju och de där små framhjulen SUGER när det är snö kan jag ju säga :( annars en toppenvagn som bara är aningens för bred ibak också kom jag precis på! Puss

2013-01-13 @ 10:29:16
URL: http://Sanini.blogg.se

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback