2013.

Så var det ett nytt år med nya möjligheter.

Jag startade dagen på bästa sätt (om än alldeles för tidigt) med en himla smaskig smörgås av resterna från igår. Fetaoströra, tomater, basilika, rödlök, olja, vinäger & salami toppade den smörgåsen. Låter inte helt fy skam va? Det var himmelskt, haha!

Nyårsafton var väldigt trevlig med sjukt god mat, glatt sällskap och framförallt lyckliga & lekfulla barn.

Jobbar 8-14 idag och jag funderar starkt på att åka hem och ta mig en liten välförtjänt nap när jag slutar. Min kropp skriker efter sömn.. Kom i säng vid halv två igår så det var helt okej trots allt men en liten kortis skulle inte skada.

Lär bli väldigt livat på jobbet idag.. Inte! Haha statistiken från förra året säger 10 kunder första timmen & samma lika timmen efter. Väldigt värt att ha öppet ordinarieöppettider både igår och idag. Hoppas tiden knallar på i hyffsat tempo ändå!

Today is the first blank page of a 365 page book. Write a good one!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback