Stressssssss.

Jag är förstörd som människa. Igår när jag åkte från jobbet var jag helt utpumpad och illamående. Idag känner jag mig precis likadan om ni lägger till en stenhård mage och världens värk i den på det. Det har varit två väldigt stressiga dagar på jobbet men denna dagen toppade gårdagen med flera poäng. Ett strömavbrott som varade i 14 sekunder skapade problem i flera timmar efter. Lägg till personalbrist grand deluxe på kvällen och massvis med kunder, jag har sprungit och stressat som en gnu med min mage och det känns verkligen i hela kroppen och knoppen. Så himla obehagligt när man tillomed måste stanna upp för att andas när man får ont, stackars magen!

Min plan är att ta mig raka vägen hem och lägga mig på soffan och inte lyfta ett finger. Inte för att jag brukar göra sådär väldans mycket när jag slutar sent men idag tänker jag verkligen inte röra mig minsta lilla. Jag skulle kunna gå hem och kraschlanda i sängen, gråta en skvätt och sedan somna. Precis så känns det!

Over and Out.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback