Scones and pregnancy.

Vet ni någonting som är väldigt gott? Scones!
Så när min lilla tjej ropade scones för glatta livet när vi slog upp ögonen i söndags morse kunde jag inte motstå det förslaget. Vi svängde ihop en smet och gräddade scones som vi njöt med smör, ost & skogsbärsmarmelad. På allra bästa vis med andra ord ❤
 
 
En av våra favorit-lyx-frukostar, en annan är american pancakes. Ganska yummie ❤
 
Jag är mer eller mindre finito efter dagens jobbpass. Jag har fått någon konstig smärta runt svanskotan därikring och ut i sidorna, haft sedan slutet på förra veckan. När jag nu sluppit den där ischissmärtan i någon vecka är det väl klart att något annat ska ploppa upp och ställa till det lite granna. Det gör väldigt ont när man lyfter tungt, tar långa steg, böjer sig, lutar sig på ett ben och när man glider längs med golvet som jag alltid gör på jobbet när det ska gå snabbt. Undra vad det kan vara? Jag är inte alls insatt i många besvär som kommer med en graviditet då jag varit relativt skonad tror jag, förra gången var det ischiassmärtorna mot slutet och så den ischiassmärtan jag haft under denna gången. Jag sitter åtminstone med en uppvärmd vetekudde mot ryggen nu och tänker inte göra många knop resten av kvällen. Dessutom har jag flörtat till mig lite massage av min andra hälft.
 
En sak är säker.. Det börjar bli riktigt tungt att jobba nu!
 
/ Sandr0o
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback