Mindre bra dag.

Trött människa är tydligen dagens grej.
Jag har varit fruktansvärt irriterad hela dagen lång, började med att precis allt motarbetade mig redan imorse. Dagen fortsatte i samma spår och jag hade god lust att ge var och varannan kund en rak höger. Jag förstår mig inte på folk, vart är deras vett & etiket, förnuft och sådant som hör till det? Strax innan jag skulle gå hem hade jag en diskussion med en kund över telefonen och det samtalet slutade med att hon kallade mig för jävla kärring och lade på. Vidriga människa och det är klart jag blir upprörd men allra mest är det bara skrattretande. Hur är vissa människor funtade egentligen och hur får man lov att bete sig? Haha, man slutar ta-mig-fan aldrig att förvånas..

Det här med trött, irriterad och allmänt jävlig har förföljt mig hela dagen tills att jag hämtade hem pluttisen från förskolan. Då slutade jag bli motarbetad av precis allt men tröttheten var fortfarande väldigt påtaglig så efter middagen somnade jag i soffan medan Evelyn kikade på barnkanalen. Vaknade lagom till att R hade kommit hem och hon skulle gå och lägga sig för kvällen.
Tllllööööött!

Nu ska vi titta på en film, The Words. Hoppas den är något att ha!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback