Kontroll.

Det blev en jädra massa spring på jobbet idag vilket resulterade i väldans onda fötter. En lugn kväll framför en film (Savages, helt okej rulle faktiskt) raklång i soffan och det känns nu lite bättre. En blåbärssemla har jag hunnit få i mig också, fantastiskt god och perfekt för fröken i fråga som inte alls är förtjust i mandelmassa.

Imorgonbitti ska jag till barnmorskan, mäta magen, lyssna på hjärtljud och allt annat man gör där. Jag tror att magen har vuxit på sig rejält sen sist men det återstår att se imorgon. Känns iallafall som att magen blivit stor de senaste dagarna, gah så ombytligt det känns. Ena dagen stor, nästa dag liten.
Fast nu var det nog ett tag sedan jag kände mig "liten", bara mindre klumpig möjligtvis. Men tydligen är det en ordentlig tillväxtperiod mellan vecka 28-32 så magen växer nog på.

Låt morgondagen spola förbi fort fort fort. Jag längtar efter att få vara ledig!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback