Godmorgon i stugorna.

Jag har tagit helg. Att ta helg på en onsdag kändes inte alls fel igår, så förbannat lyxigt och jag ska njuta i fulla drag för det är minsann inget som sker ofta. Vi startade med att Evelyn vaknade tidigt imorse, vid 07 men det gjorde mig inget då hon nämligen skulle följa med sin mormor på hennes jobb idag. Fritids ska in till stan och gå på museum och självklart ville Evelyn följa med, det räckte lixom med att säga att dem skulle åka tåg in till stan. Haha hon älskar att åka tåg.. Och buss för den delen!


Så nu har mormor precis varit här och hämtat lillskruttan. Vi åt frukost tillsammans imorse och nu tänkte jag faktiskt slumra om en liten stund. Finns det något härligare än att gå upp tidigt och äta frukost för att sedan gå och sova en stund igen? Tror inte det!
Sedan blir det städning för hela slanten & lite tvätt så slipper vi det i helgen och har ett skinande rent hem då.
En sväng på Ica för att handla lite smått ska jag hinna med också, måste köpa hem tulpaner som jag glömde igår. I love tulips ❤

Det är fest i magen men jag hoppas kunna somna om en liiiiiten stund iaf.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback