Gnällspik? Fy!

Middagen intagen och jag har precis passat på att krypa ned i sängen under täcket en snabbis medan resten av familjen tar sig ett bad. Jag skulle kunna somna rätt upp & ner, utan några som helst problem alls. Fötter & ben värker även idag och har gjort hela dagen, redan när jag vaknade imorse var jag helt slut i dem. Trots en hel natts sömn utan minsta belastning på varken fötter eller ben, haha. Imorse hade jag även väldigt ont i svanken, mest på högersidan och att stå på ett ben och balansera på sig ett stycke byxor eller hoppa in i bilen var ingen höjdare. Inte heller att böja sig hundra gånger på jobbet under morgonkvisten när post & annat ska plockas upp. Det sitter i ännu men känns såklart bättre eftersom jag inte behöver pusha kroppen att göra sådant som gör ont, här hemma är det nästan bara vilande som gäller nu.

Usch vad eländig & gnällig man kan bli ibland. Det är ju dessvärre alla långa dagar på jobbet som sätter sina spår på kroppen. Jag har inga problem med att jobba men det blir en sådan börda när det handlar om så pass många timmar dag ut & dag in. Att vara på jobbet i 4-5 timmar per dag skulle vara optimalt, då skulle jag kanske inte behöva komma hem och vara helt slut, ha ont överallt och knapra Alvedon för att kunna sova.

Lilla bebis ligger ofta i sin favoritposition ❤ ser så tokigt ut!



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback