Ginger.

Jag sitter med min fina lilla dotter i soffan och tittar på Disney Junior. Vi har precis ätit "middag". Pappan i familjen glömde köpa ingefära när han storhandlade i fredags så det var bara att lägga ner dagens middag direkt. Istället blev det en klassiker, frukost till middag helt enkelt i form av mackor & yoghurt. Jag som var såååå sugen på ursprungs middagen.

Men pappan får nog handla med sig ingefära hem från jobbet så jag kan slänga ihop det när han kommer.
Får passa på att hänga i soffan nu istället för senare alltså, tvärtom bakofram. Är dödstrött och skulle mer än gärna lägga mig ned här men jag VET att jag kommer slockna i samma sekund så lika bra att låta bli.

68 dagar kvar till bf idag ❤


Kommentarer
Postat av: cattis

jösses va tiden går fort!! Så fin magen e :) Åh va tänkte du göra med ingefära tro? Puss!

Svar: Tiden går väldans fort :) Jag gjorde din veggogreja, så jädra gotttttttt alltså! PUSS
Sandr0os

2013-02-24 @ 23:47:14

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback