Flower power beats it all.

Oj oj oj!
Jag har precis lagt mig på soffan, sträckt ut benen och pustat ut. Herregud vad ont jag har i precis hela ryggen, även uppe i axlarna & nacken. Åh jag vill nästan bara somna så jag slipper känna smärtan!

Handlade lite på jobbet när jag slutade, hoppade på tåget och kommer på att det inte går någon buss förbi Evelyns förskola längre. Jahaaa, bara att börja knalla med andra ord. En stor mage, två kassar + väska och så snön på det. Det är inte speciellt långt egentligen, kanske tar det lite mer än 10 minuter i normalt tillstånd? Men JISSES så jobbigt det var att ta sig dit. Jag får alltid så väldans ont och spänningar i hela magen när jag går och bär någonting en längre bit, behöver egentligen inte ens handla om en längre bit förresten - jag kan få ont bara av att bära. Men vad var alternativen idag? Inga!!! Och sen ska vi ju gå promenaden hem från förskolan också som tar mellan 10-15 minuter den med. Alltså PUH!

Evelyn ville inte gå hem från förskolan utan hon lekte som sjutton med en annan tjej, så himla söta var dem men jag ville verkligen bara hem.. och det fort!

Laga mat, plocka undan, äta mat och ett varv med dammsugaren. När jag lagade mat fick jag snällt hasa ner på golvet och lägga mig raklång där då hela världen började snurra och magen gjorde ont. Evelyn lade sig bredvid och så låg vi så en stund, haha!

Det kanske inte är så konstigt att jag har så förbannat ont? Det kanske är dags att dra ned lite på tempot och måstena om jag ska orka hela vägen fram. Inse att det inte bara är och köra på hela tiden, kroppen säger ju uppenbarligen ifrån ibland. Kanske man skulle ta och lyssna på den lite oftare? Idag gick vi in i vecka 30, lilla bebis & jag ❤ nu kan vi väl få börja räkna ner på riktigt? Det tycker jag!

Jag har två buketter med blommor hemma sedan alla hjärtans dagen igår och så fick jag med mig lite blommor hem av vår blomstertjej. Åh vad jag älskar att ha färska blommor hemma, vi glömmer allt ont för en stund och fokuserar på blommor..


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback