En tripp down memory lane. Längtan!

Idag är en sådan dag som jag bara längtar ihjäl mig efter våran lillasyster. Tiden kan verkligen inte gå nog så snabbt alltså. Hoppas tiden springer iväg minst lika fort som det faktiskt gjort hittills när jag tänker efter. Det känns ju som att det var ganska nyligen som jag köpte med mig det där testet hem den där fredagen från jobbet efter illamående och yrsel under veckan som hade gått. Jag hade det på känn men bestämde mig helt enkelt för att vänta med att testa tills på fredagen.
Alldeles pirrig i kroppen åkte jag för att hämta R på jobbet när han slutade, vi handlade en snabbis på Coop och på väg ut mot parkeringen tryckte jag upp mobilen med ett foto på det positiva testet i ansiktet på honom. Haha han förstod först inte ett skit men till sist trillade polletten ner och han hamnade i lite chock, haha. ÄNTLIGEN ville ett litet syskon titta in i vår familj ❤


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback