Black and Grey!

Det är inte lätt att få några foton tagna under graviditeten här inte. Det blir mest halvtaskiga mobilfoton. Varför?
Joo för min kära karl inte har tålamod med mig och mitt fotande. Det är itne helt lätt att ta bra kort på sig själv, speciellt inte utan ett stativ. Jag vill gärna ha bilderna på ett visst sätt och man kan inte bara ta en bild och tro att den ska bli bra. Icke sa Nicke! Så han har minsann inget tålamod alls för att kunna ta sådana bilder som jag vill ha. Imorse fick han iallafall knäppa några snabba kort innan han började stånka & stöna. Haha!
 
 
 
Vi har kommit hem från mysbesök hos Hanna & Jack alldeles nyligen, sååå liten & pluttig. Värlsgod cheesecake fick vi också. Nu tänkte jag mysa ned mig i soffan bredvid min dotter som vilar och kikar på barnkanalen då hon var tröttis, blir lätt så om man får för sig att stiga upp strax efter 06?! Jag vaknade iallafall inte förns närmare 09, tack & lov!
Femti får hålla mig sällskap i soffan, dags att läsa ut boken nu. MEN.. Jag VILL INTE att den ska ta slut!
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback