Bebisgos coming up.

Jag är öm lite varstans på kroppen, förmodligen efter gårdagens vurpa.
Jag spenderade en bra stund under täcket i ett mörkt sovrum igår när jag kom hem innan jag parkerade mig i soffan framför tvn med min sambo.
Puh.. Igår var verkligen ingen bra dag!

Nu känner jag mig relativt utvilad även om jag gärna hade sovit en liiiiiiten stund till. Snart dags att ta sig i kragen och kliva upp, fixa frukost till mig och lillis. Avokadomackor blir det idag, one of my favourites.

Och vet ni? Idag ska vi äntligen få åka och hälsa på världens bästa Hanna och lille Jack. Snart har det för sjutton gått en månad sedan han kom till världen men vad gör man när sjukdomar ställer till det? Man vill inte gärna smitta ner en liten nyföding med mamma. Åh jag längtar, ska bli så mysigt. Evelyn är även hon väldigt spänd på att få träffa en liten bebis, kul och se hur hon reagerar på lilla knytet.

Kom över en magbild som jag tog för tre veckor sedan och där ser man ganska tydligt att magen växt. Visst?


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja, det syns! Jättefin =)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback