A free day.

Jag slog upp mina två blåa imorse men ångrade mig snabbt när jag kände den sprängande huvudvärken och illamåendet. Jag blundade igen och försökte somna om men det gick inte alls så två alvedon fick det bli och då lyckades jag faktiskt slumra om i en timme trots världens disco i magen. När jag vaknade nästa gång var huvudvärk & illamående borta, jippi!
 
Jag & Evelyn startade morgonen med frukost i soffan med täcken, kuddar & hela baletten framför Lejonkungen. Världsmysigt ❤
 
 
Jag älskar verkligen att äta frukost när man är ledig. Då det finns tid att göra iordning riktigt smarrig frukost och njuta av den i lugn och ro. Imorse blev det favoritmackor med avokadoröra, rostbiff & paprika. Det blev min kvällsmat igår också faktiskt, tihi. Frukost till middag är gottis!
Ett stort glas O´boy till också. Det har nämligen blivit ett av mina gravidcravings som jag bara måste ha ibland, det och ananas är det bästa jag vet just nu. Jag har laddat upp med en hel ananas till ikväll, det blir ett par stycken i veckan här hemma. Så gott ❤
 
  
Lite pippiläsning & bus hann vi med innan det var dags att ta tag i städning.
Torka köksluckor-lådor, skrubba ugn, fläkt, damma, byta lakan och ungefär där befinner vi oss nu. Jag behöver damma Evelyns rum, dammsuga, torka golven och städa badrummet men jag fick så fasligt ont i magen när jag bytte lakan så vi lade oss i sängen en stund. Tänkte att jag ju kunde passa på att slänga in ett blogginlägg innan jag fortsätter men det får nog bli ett varmt bad innan också. Jag har fortfarande förbannat ont i högra sidan av magen ganska långt ner vilket gör att jag inte kan gå upprätt. Mycket krämpor & smärta ska man vara med om som gravid minsann. Ett härligt varmt bad hoppas jag kan råda bot på det hela så att jag kan fortsätta med städningen och sedan vid tre ska vi tvätta. Puh för alla skitgrejer man måste pyssla med när man är ledig och jag kan bli så arg ibland när kroppen sätter käppar i hjulen. Det är bara att gilla laget även om det är svårt ibland!
 
HAKUNA MATATA!
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback