Vårtecken.

Jag och min vackra flicka har sparkat boll på promenaden till förskolan imorse. Evelyn var på strålande humör och morsan likaså, om man bortser från lite trötthet. Kallt som attan kändes det som men härligt frisk och krispig luft med solsken.
De sopar gatorna för fullt härikring och det är ju sannerligen ett vårtecken. Så underbart att knalla på bar mark utan en massa grus, oh lovely verkligen!

Min plan är att äta mackor och sedan försöka slumra om en stund till, klockan är faktiskt bara nio så då har man väl rätt till det kan jag tycka?
Lite plock här hemma står på schemat innan det är dags att hämta hem Evelyn igen.

Natti.

https://cdn3.cdnme.se/30283/7-3/pic_5163bd33e087c34c418dab04.jpg" class="image">


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback