Smycken.

Ingen bebis ännu.
 
Idag har jag varit iväg en sväng. R jobbade bara 4 timmar idag så jag lämnade av honom på jobbet och åkte runt och kikade lite. Jag hann med Blomsterlandet, Stinsen, Maxi, Rusta och så BlomsterRiket. Inte fy skam och under tiden kom jag på ett litet projekt som jag nu har dragit igång med. Det kommer ta sin lilla tid att färdigställa det då man måste göra saker och ting i omgångar men förhoppningsvis är det klart tills på söndag. Hoppas det blir lika bra som det ser ut i mitt huvud, ni får se när det är klart!
 
Jag hann med en sväng hemma innan det var dags att hämta Evelyn på förskolan och R på jobbet. Jag sprang in i en sån där smyckesställning (som jag tänkt köpa i hundra år!) så jag rensade bland mina smycken och hängde upp smyckena på den. Åh så fint det blev verkligen. Jag tyckte inte den såg så mycket ut för världen när jag såg den men med smyckena blev det mycket bättre än förväntat.
 
Fint ❤
 
Nu ska jag för första gången prova att göra rawfood-glass. Jag har höga förväntningar så hoppas inte jag blir snuvad på mitt fredagsmys här nu..
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback