Så välkommen!

Jag har haft det ganska så jädra gott idag kan jag tala om. Lyckades till och med få till en sovmorgon, den senaste veckan har jag inte alls sovit bra och vaknat ganska tidigt. Lycklig när jag kikade på klockan och den visade strax före tio. Frukost på sängen framför Greys & DH innan jag tog mig ett bad och parkerade arslet ute på balkongen med min bok. Hur varmt och skönt som helst och där spenderade jag några timmar innan jag gick in och lade mig en stund i sängen och vilade. Hann plocka undan lite innan det var dags att springa en snabb sväng in på centrum innan dagishämtningen. Fyndade en "one piece" till Evelyn då hon växt ur sin gamla och det är ju så mysigt att skrutta runt hemma i en sådan och så små gosiga strumpor till bebis i magen. Det var ju pyjamasar till lillasyster jag var ute efter men hittade inget som föll mig i smaken så det får bli nästa gång.
 
Jag kan verkligen vänja mig vid det här. Hoppas på solsken imorgon också för då är det jag som sitter på balkongen med den där boken och försöker få lite solsken på näsan.
 
Jag & Evelyn har precis ätit middag, panerad torsk med potatismos, broccoli, sockerärtor och remouladsås. Evelyn tyckte tydligen att det var en riktig hit, "åhh mamma det här var supergott". En liten tjej på Evelyns förskola berättade för Evelyn när vi skulle gå hem att hon skulle äta pizza till middag och medan vi satt och åt talade Evelyn minsann om för mig att "det här var ändå godare än pizza mamma". Husmanskost när den är som bäst!
 
 
Nu ramlar snart mannen i familjen innanför dörren och då blir det familjemys.
 
/ Sandr0o
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback