När kommer du?

Jahaaa så när kommer bebisen tror ni?
Enligt sista mens är vi beräknade 2/5.
Enligt VUL är vi beräknade 7/5.
Enligt RUL är vi beräknade 3/5.
 
Jag har lite svårt att bestämma mig. Om bebis vill som sin storasyster så är hon ute hos oss om bara 1 vecka. Men det skulle inte förvåna mig om hon kikar ut på valborgsmässoafton faktiskt. Jag tror i alla fall att jag kommer "behöva" gå på nästa barnmorskekontroll som jag har inbokad den 29/4.
Så jag chansar på den 30/4 eller att jag helt enkelt går över tiden. Oavsett när hon kommer så är det inte långt tid kvar nu.
 
Vad tror ni?
 
Magen i vecka 38. (37+3)
 
En sväng med dammtrasan och dammsugaren innan jag ska hämta hem min stora pluttis på förskolan är planen nu.
 
/ Sandr0o
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Åh jag tror på 27/4! Eller valborg! åh jag vet inte... Nej jag säger 27/4! Hihi

Postat av: Hanna

Jag tror på sista april :-P

PUSS <3

2013-04-16 @ 15:18:46
URL: http://hannaostholm.devote.se
Postat av: bella

jag tycker bebisen kan komma nu, tryck ut bebisen NU! ;)

Svar: Då blir din lillebror arg så bäst jag kniper ihop lite till ;D haha
Sandr0os

2013-04-16 @ 21:41:26

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback