Babyshower.

Igår blev jag lurad. Ordentligt!
R och jag var på väg till Kista för att spana runt lite, vi skulle bara göra ett snabbt stopp och hämta en film hos Kimmi & Marcus som R ville se. När dörren öppnas så står fina vänner där och det är pimpat med rosa serpentiner och annat gulligull, en surprise babyshower för mig och bebis i magen. Hur gulligt?
Jag förstår inte alls hur R lyckades hålla det här hemligt för mig och hur han kunde hålla masken när han lurade dit mig. Duktig karl den där, imponerad faktiskt!
Vi fikade smaskig (& somrig) fika med glass, rosa grädde, hallon, jordgubbar, rosa strössel & rulltårta som påminde fasligt mycket om kladdkaka. GANSKA GOTT hörrni!
Det var himla mysigt att komma ut och träffa lite vänner, nu sitter man (jag) oftast hemma och orkar inte ta sig för så mycket. Det blir lite så när man är tjock, tung, otymplig, trött och knappt har några kläder att sätta på sig.
Det tackar vi för, jag & magen, fina ni ♥ tack tack tack tack tack tack.
 
 
Presenter.
I do love pink!
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback