Statoils matkasse.

Statoil har börjat med en matkasse och vi har fått hem ett prov. Dagens första rätt idag. Fyra rätter och första rätten var frasiga fiskpinnar med provensaliska tillbehör.
 
 
 
 In the making - aioli med cayennepeppar & vitlök.
 
Evelyn var med och lagade. Här doppar hon torsken i tre olika skålar.
 
Torsken rullad i smaskigheter.
 
Done and done!
 
Simpelt som attan och väldigt gott enligt både mig & Evelyn. Egentligen skulle man enligt receptet ha ris till detta men jag kände att potatis is the shit. Så djävulskt bekvämt det här kan jag tycka, man slipper planera och hålla på. Bara att köra!
 
/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: goldensanna.blogg.se

haha! hur fick du den?

Postat av: Anonym

Pappa jobbar på statoil

2012-09-23 @ 11:13:29
Postat av: JessICA

Fick du köpa potatisen själv då el? (Även riset om du hade valt det?)

2012-09-30 @ 20:29:49
Postat av: Gunnar

Matkasse

Hej,

http://www.matkasse.com/

Jag har gjort en sida där jag samlat Sveriges alla matkassar. Gå gärna in och betygsätt de olika leverantörerna och kolla vilka som levererar till ditt postnummer.

//Gunnar

2012-10-20 @ 10:38:53

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback