And it goes on and on..

Som ni har märkt har jag varit något frånvarande på bloggen en längre tid. Detta beror på att jag fortfarande mår dåligt och inte prioriterar den lilla energi jag har till att blogga.
Började jobba förra tisdagen igen efter 5 dagar hemma. Mådde fortfarande pissigt med världens förkylning och en hosta från helvetet. I fredags hostade jag tills jag spydde rätt ner på golvet i paketrummet. Lördagen var en riktig börda att ta sig igenom men jag gjorde det. I lördagskväll hemma hos mina föräldrar kände jag att jag började må riktigt dåligt igen, kändes som världens projekt att bara ta sig hem med bilen därifrån. På tok för sent att sjukanmäla sig då jag började 08 på söndagen.
Höll ut en stund men vid 12 gav jag upp och åkte hem.

Igår fick jag en tid hos läkaren, hostmedicin utskrivet och sjukskriven till på fredag. Virus som satt sig i luftvägarna var hennes svar. Typiskt, för de får man ju inget penicillin mot så man blir frisk i ett kick.

Så nu ligger jag helt enkelt hemma och känner mig o-levande. Hostan har möjligtvis blivit lite bättre men det är svårt att säga då den blev som värst när jag var uppe i varv och nu rör jag mig knappt ALLS.
Dock känns hela min kropp som en enda stor sjukdom. Svag, trött och jävlig. This is no fun I tell you!

2 veckor sedan jag blev dålig idag. Dags att ge med sig nu kanske? 3 veckor sedan jag sist var på gymmet. Haja den?!

Dags att sussa snart igen, trots att det är det enda jag gjort hela dagen, då jag inte orkar vara vaken. Not that great!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback