Förväntansfull.

 
Igårkväll beställde jag nya hudvårdprodukter från eleven.se. Har aldrig beställt därifrån förut men det är verkligen heaven on internet, de har allt som har med skönhet att göra. Leveranstiden verkar även den vara på topp, beställde som sagt igår och det ska kunna hämtas ut imorgon. BAAM, lika snabbt som Mmsports. DET är service, allt annat är värdelöst.. PANG vad bra det är! Jag kan surfa runt där i timmar och drömma mig bort. Igår fick det alltså bli nya hudvårdsprodukter (några till håret också, hihi). Jag har i stort sett alltid varit ganska värdelös på att sköta om min hy (bad me). Nu när det ligger en liten bebis i magen har hyn blivit värre än värst och jag kände att det är dags att tag i saken en gång för alla.
Jag bestämde mig för att prova ett märke som jag läst mycket bra om men aldrig provat själv. Håll tummarna för att det går att hänga i julgranen, jag återkommer när jag fått hem & har provat grejerna.. Oh so exciting!
 
/ Sandr0o
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback