Checkar ut.

Aptrött människa här. Ligger i sängen och tänker nanna kudden redan nu och klockan har inte ens slagit 21. Livet på en pinne! Inte ens Evelyn har somnat (ikväll heller!) trots att hon lade sig för en timme sedan. Hon sjunger & berättar historier för sig själv, sötnos. Dags att sluta sova på förskolan tror jag. Hemma sover hon ju aldrig och har inte gjort på ett tag men på förskolan sover hon fortfarande. Första kvällen igår som vi märkte att det dröjde läääänge innan hon somnade och ikväll igen alltså. På måndag provar vi att skippa vilan helt enkelt så får vi se om det ger något resultat!

Imorgon är jag ledig och det ska bli sååååå skönt, bara slappa är min plan men vi får allt se hur det blir. Klockan 10 har jag en tid att passa men sen är dagen friiii som en fågel. Lovely!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback