Rise and shine!

God morgon gott folk!

Den snabba smörgåsen igår var klart godkänd, hur smidig som helst och med mycket bregott, två skivor brieost och lite vanlig ost var det riktigt gott. Ibland kan jag bli toksugen på smörgås och då fungerar den superbra ju, två minuter och smörgåsen är done. Sånt gillar vi!

Jag ligger i sängen och drar mig, lyssnar på lillskiten som badar med sin pappa och babblar ihjäl honom. Finns inget stopp på madamens babbel, haha.
Underbart att kunna ligga kvar i sängen en sväng, bland de bästa känslorna som finns.

Om en stund är det dags att hoppa i träningskläderna, lämna lillis på förskolan och sticka mot Rs gym. Idag är det äntligen dags att dra ett pass tillsammans, rygg & biceps står på schemat. Verkligen pepp och jag förväntar mig att vara halvt förstörd efteråt, allt annat är failure.

Ni tränar väl idag? Promenerar? Ut ut ut med er. KÖÖÖÖÖÖÖÖR!




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback