Powerwalk check!

Jag har precis kommit hem från en runda ute, skulle tippa på 1 mil plus minus. Brunbyvik-Södervik-Fresta-Odenslunda-Runby blev rundan. Mina trampdynor känns lite möra och jag fick känningar i mina knän. Började powerwalka men tröttnade, körde jogg men tröttnade och sen blev det intervaller (tokspringa/jogg) men efter en stund kom känningarna i mina förbannade knän så jag växlade tillbaka till powerwalk och höll mig till det. Jag vill ju gärna kunna gå imorgon!

Nu ska jag trycka en burk med smaksatt fantastisk tonfisk och två ägg till middag. Ikväll blir det färgning av utväxten för snart ser jag flintskallig ut, not so very nice med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Anonym

S röda höga r röda låga 41 eller

2012-05-17 @ 06:39:21

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback