Opepp? Dont worry, jag är tillbaka snart.

Jag har tappat bort min motivation så om någon hittar den blir jag tacksam om ni kunde skicka tillbaka den.
Tack på förhand!

Efter en ganska dålig träningsvecka förra veckan har jag hamnat i lite av en svacka. Jag kände inte alls samma kontakt, känsla and you name it med musklerna & kroppen som annars. Inte helt konstigt kanske eftersom jag var sjuk hela veckan innan men inte alls roligt för det. Helt värdelöst!
Jag har inte möjlighet att träna förns på onsdag så jag ska försöka peppa mig själv fram tills dess. Det kommer bli grymt. PEPP PEPP PEPP, ja ni ser? ;)

Jag tror att det är på tiden att köra ett pass med världens bästa sambo - få lite tips & trix, nya övningar och inspo helt enkelt. Det låter som en fab idé, styra upp pronto!



Så fort min motivation och träningsglädje är tillbaka for real är det dags att planera in flera morgonpws i veckan. Det har stått still alldeles för länge nu så det är dags att göra någon förändring, kroppen vänjer sig ju.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback