Äntligen.

Sådär.. Nu var äntligen hotell i London bokat, imorgon är det 2 veckor kvar tills vi åker. Det kommer bli top notch!
Vi kommer bo i Notting Hill i närheten av Hyde Park, verkar vara ett schysst hotell så vi håller tummarna. Hur illa kan det bli? Jag tänkte då inte sitta på något sablans hotellrum iallafall inte.

Jag & R beställde nyss hem lite nya kosttillskott. Äntligen är mina aminosyror snart slut, hatar min cherrysmak. BLÄÄÄ!

Även imorgonn blir det en sväng ut på morgonen så jag tror det är dags att sova nu, blev mindre än 4 timmars sömn natten till idag så lets sleep kanske.

Natti!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Sussie

Hotellen i London suger. Var där i februari och bodde på Waldorf Hilton som jag trodde skulle va fett fancy men deras hotellstandard är keff. Var inte mycket mer fancy än ett mellandyrt rum här hemma. Inte imponerad. Men resan var helt fantastisk!

2012-05-15 @ 18:51:58

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback