Aggressiv.

Åh vad förbannad jag blir. Jag höll på att städa undan hemma och fortsatte sedan med att dammsuga på balkongen och fixa. Vad tror ni händer? Joo dammsugarn säger upp sig, alldeles varm blev den och det går inte alls att få igång den. Suck!!!
Jag som inte var klar varken på balkongen eller inne. Vi kan inte klara oss utan en dammsugare för sjutton, vi dammsuger ju i stort sett every single day.

Är nere i tvättstugan en sväng och när det är klart får jag helt enkelt sticka iväg och köpa någon ny billig jäkla dammsugare. Buu vad surt!

Not so happy right now nej, finns waaaaay mycket roligare saker att lägga pengar på. Speciellt med en resa till London som går av stapeln på tisdag. Gaaaaah!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback