Tomorrow is a free day.

Jag är hemma. Woohooo!
Min alltid smått ångestfyllda onsdag är över (bara för att jag hatar att stänga på jobbet) och imorgon väntar en ledig dag.
Jag hoppas att vädret kommer vara lika fint som idag får då beger vi oss ut ut ut. Kanske man skulle ta med sig lite picknick och promenera till kairo eller norrviken. Först blir det träning och minisats på morgonen men efter det är planen utehäng.

Jag sket ju i städningen idag eftersom jag tog en lång runda ut istället så på jobbet kände jag mig lite bitter över att behöva städa imorgon. Haha men så vips fick jag ett sms av världens bästa sambo att han hade städat. Me so happy!

Nu tänker jag lägga mig på kudden och sussa gott, tröttmössa var det här.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback