Time Changes.

Idag bytte jag en klänning (to die for) som jag köpte i måndags. Har spanat på den himla länge men det visade sig att den minsann var lite för stor.

Så vad gör jag då?

Jag lämnar tillbaka klänningen och piper istället in på Stadium, spanar träningskläder och fastnar. "Löpartights" och "löparjacka" som gjorde mig lite förälskad. Jackan i den perfekta rosa färgen och brallorna med sådär lagom snygga detaljer. Love!
Se där lixom. Vem hade kunnat ana det?

En to die for klänning byttes ut mot träningskläder bara sådär. Vips!
Time changes kan vi ju säga. Jag är väldigt nöjd, såå sköna.

Nu måste verkligen ett par nya skor toppa listan direkt. Jag fick nämligen känningar i mitt vänstra knä när vi var ute idag, buuu. Vanligtvis brukar det vara mitt högra knä som spökar men jag har haft problem med mina knän så länge jag kan minnas så inget nytt där inte.
Med ett par skor som har flera år på nacken är det verkligen dags, man måste vara rädd om sina kroppsdelar!


En halvkass bild på kläderna.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback