Svettig är mitt förnamn.

Efter 1 timmas styrka på gymmet ville jag bara ut i det underbara vädret. Åkte hem och lämnade bilen och gav mig ut på en runda. Nu sitter jag här hemma 1 mil senare och är svettig som en liten gris.

Det blev en PW med inslag av jogging. Har haft lite ont i magen de senaste dagarna så jag tänkte ta det lugnt bara men allt eftersom lade jag på lite jogging då det kändes okej. Det gick bättre och bättre hela tiden och nu känner jag inget alls nästan i magen, mycket bättre än de senaste dagarna konstigt nog. Ingen fokus eller press gällande varken tid eller speed idag utan jag lyssnade bara på kroppen. Det var så himla skönt ute, varmt och soligt! Nu är min själ lycklig..

Jag är så värd en monsterfrukost. Ägg, bacon och annat gott ska jag slå till på.
Vid tre väntas jobb så jag borde sätta lite fart jag!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback