Nattlig hunger.

Jag brukar vanligtvis inte äta något sent på kvällen. Ofta på onsdagar brukar det bli lite tokigt med maten och likaså idag, därför har jag precis njutit en tallrik med lite gott & blandat. Avokadoröra, gurka, äggröra med lite smör & vispgrädde och skink & ostrullar. Nu känner jag mig belåten, det känns verkligen i hela kroppen när det blivit för lite mat. Mer nu sedan jag fått fart på träningen!

Imorgon ska jag & R gå och träna tillsammans. Det är kompisvecka på Sats så vi passar på att träna ihop då, eller mer att jag tjatat på honom. Haha! Han får agera min PT helt enkelt. Det är ju grymt att ha möjlighet att träna med någon som kan en massa mer än en själv. Jag tränar alltid själv och jag är ju rookie på allt det här. Jag känner nog ingen som är speciellt intresserad av att träna eller tränar på samma kedja för den delen. Lite trist så man får väl passa på när tillfälle ges :) det blir kul!

Evy får leka på minisats under tiden och sen har vi ledigt hela långa dagen. Härligt!


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha ja den smakade verkligen skit! Så jag klarade bara av ett par klunkar så det hade nog ingen direkt effekt. Men jag ska prova de med kolsyra, så får vi se om jag blir omvänd :D


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback