I desperat behov.

Jag måste snarast införskaffa mig nya hörlurar till phonen, armbandsgreja och nya träningsskor.
Jag är en sån som "måste" ha musik när jag tränar. Fokus & hela köret blir så jäkla mycket bättre med musik i öronen. En sak som jag blir förbannat irriterad på är när lurarna ploppar ut hela tiden, jag börjar tro att mitt vänsteröra är felkonstruerat snart, plopp plopp. Speciellt störigt är det när man springer så in-earlurar måste införskaffas snarast.
Sen tycker jag inte om när saker slänger omkring när man ska röra på fläsket, typ en mobil i fickan. Hate!

Sist men inte minst så har nog bäst före datumet på mina skor passerat för ett bra tag sedan. Det är dags för nya sådana helt enkelt. Dem jag har nu mosar mina stackars tår!!!




Nyss hemkommen från gymmet och inspirationen är på topp, som vanligt. Jag funderar på att jogga dit och hem imorgon. Orkar jag? Jag får sova på saken!

Något som också tar plats på listan är nya träningskläder, de är för stora och ibland känner jag mig som en riktig pösmunk i dem. Så illa är det inte att det ser ut som att jag ska ut och tälta men det är känslan och så lite häng på det ;) hahah!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback