Great mate.

Jisses vilken sovmorgon. Jag har faktiskt fått sova inatt, det trodde jag inte då jag hade fruktansvärt ont igårkväll.

Precis som min fina vän kommenterade i förra inlägget så misstänker jag magkatarr. Googlade som tusan igår och alla symptom stämmer.
Igår knapprade jag knäckemackor då det i stort sett var det enda jag kunde få i mig och efter en macka kändes det genast bättre i magen. När det gått för lång tid mellan målen kommer den där sjuka smärtan tillbaka.
Nu känns det dock lite bättre, fast jag har iofs bara varit vaken i några minuter. Jag måste försöka ta mig ner till centrum och köpa nå piller mot skiten.

Det här var första och sista gången jag vill uppleva magkatarr. Fyfan!
Tänkte försöka få i mig lite mannagrynsgröt nu, inget lchf för min del innan magen och kroppen känns i balans igen. Så får det vara!






Kommentarer
Postat av: Johanna Qvarnström

Vet exakt hur du känner dig. Har själv haft både katarr å magsår. Kan varmt rekomendera omperasol (vet inte hur det stavas) då brukar det ge sig ganska snart! Krya på dig!

2012-03-28 @ 12:52:49

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback