Är det lördag så är det.

Tjohooo i lördagen!

Min dag har varit helt galen. Har befunnit mig på jobbet mellan 10-19 och det varit fullt ös rakt in i kaklet sedan jag kom dit tills jag gick hem. Huvudvärken är ett faktum och jag är trött så in i norden. Vanligtvis brukar det ju komma lugna perioder till och från också men inte idag inte, springa springa springa rakt av bara! PUH!

Nu ska jag lägga mig i soffan framför nån film och äta mitt lördagsmys (min absoluta favorit), fruktsallad med vaniljkesella. Underbart jäkla gott!



Ställde mig och slängde ihop en musli när jag kom hem som nu är i ugnen. Hoppas det blir smaskigt men det doftar lovely iaf. Nötter, frön, havregryn, kokos, äppeljuice, kanel, gojibär och lite russin.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback