Sommarinspo.

 
Härligt väder idag hörrni. Jag satt på balkongen i kanske 10 minuter imorse och njöt av min frukost. Jag fick värsta randen av den korta stunden, idag hade man ju inte velat vara ledig nej! Jobbat från 11.45-19.15 men det har gått riktigt bra, trodde det skulle vara mer ös idag, det borde det ha varoit också om man jämför försäljningen men men..
Var lycklig tjej när jag fick stämpla ut, snacka lite goja med Jessica och för att till sist hoppa in i bilen och dunka min nya skiva på grymt hög volym. Bästa!
Hämtade hem karln på vägen och nu förbereder vi lite mat för min mage kurrar minsann. Lillis har varit med sin farmor idag och vi hämtar hem henne imorgonbitti efter att vi har tränat. Jag hoppas på fint väder imorgon, jag skulle mer än gärna åka och lägga mig någonstans och bara njuta & umgås istället för att fira midsommar som vanligt. Mys! På kvällen ska vi iallafall grilla med vänner för vädret ska ju bli fint. Det har vi ju bestämt by now!!!
 
Jag tänker mig mat i soffan framför en film. JAAA!
Men först.. Lite sommarinspo, helt rätt mood.
 
 
Jag blir så lycklig av varenda en!
 
/ Sandr0o
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback