Mammas hjärta ♥

Tjenixen i kvällen!

Första arbetsdagen efter 1 veckas semester är avklarad. Jag har ont i mina fossingar & benhinnor (som alltid när jag inte jobbat på ett tag) men det är ju lite konstigt nu för det enda vi gjorde i London var ju att gå, gå & gå. Tror att mina nya tofflor är boven i dramat, tänkte prova att jobba i något annat än mina converse då dem är helt platta plus att det lätt blir varmt. Vi får väl se om det fortsätter med pain i benen, då får jag väl switch back helt enkelt.

Jag & Evelyn har lagat middag, plockat undan & dammsugit och haft en liten photosession. Haha och här kommer resultatet.









Älskade barn ♥

Dags att slänga sig i soffan en sväng innan Evy ska sova. Då är det dags att ta tag i min tvätthög (oh so exciting) och när R kommer hem står en PW på schemat. Lööööve life!

Jag är lite uppspelt tjej idag, har nämligen bokat tid för en sak jag velat prova länge. Den 29 juni är det dags och jisses så förväntansfull jag är. Wohoooo!

/ Sandr0o



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback