Kondispass - Zumba - Powerwalk.

Vilken dag. Sjukt seg på jobbet men när klockan äntligen slog 17 blev det pepp.
Blev upphämtad av min fina kollega Jessica, drog till hennes gym och körde ett litet kondispass som uppvärmning innan vi drog vidare till simhallen och skulle prova på Zumba. Dem har nämligen Zumbra gratis varje måndag hela sommaren, egentligen ute i Edsbergsparken men när vädret inte tillåter hålls det inne istället.
Alltså heeelloooooo, kände mig lost in space och helt koko from time to time men ändå sjukt kul. Jag kan tänka mig att det såg hysteriskt kul ut men hey klart som fan man inte lär sig alla steg och shit på en gång. No way José!
Pepp på nästa måndag igen!
 
Slängde i mig middag när jag kom hem då jag var riktigt håll käften hungrig. Direkt ut på en powerwalk efter maten i princip, läggning av barn innan bara.
Nu känner jag mig lagom mör i benen kan jag tala om. En dusch, lite tv och så sängen på det här.
 
Grym dag fifan ♥
 
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback