Träningsvärk & ett nytt projekt!

Jag har en jädra träningsvärk i ben & rumpa kan jag tala om. Den sortens träningsvärk som gör att man knappt kommer upp igen efter att ha gått ner på huk. Den allra bästa sorten alltså, kärlek! Passet igår gick grymt som satan, jag svettades som ett as och hade världens tempo. Dropset & superset hit & dit. Jag brukar inte svettas sådär värst mycket, visat svettas jag men inte sådär crazy galet, men igår fullkomligt rann det av mig. Jag har ett nytt "projekt" på gång. Det drar igång ikväll och jag är superpeppad, det handlar nämligen om något jag tycker är skitkul. Men mer om det ikväll för nu är det fullt ös för att hinna med eftermiddagens bestyr.


Kommentarer
Postat av: bella

Du passar shitbra i det korta håret tjejen :)

2012-07-10 @ 05:37:08

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback