The New Me!

Tjohoooooo!
Dålig uppdatering på mig men det är så himla mycket man ska hinna med vet ni.
Spontan jävel som jag är stack jag iväg och klippte av mig i stort sett allt hår i torsdags.
Var helt sjukt nervös när jag satt där i stolen och lite smått hysterisk i efterhand.
Det känns lite bättre nu och jag börjar vänja mig men jag saknar mitt längre hår, känner mig som en liten skitunge i kort hår. Haha! Men det var absolut nödvändigt, tappade som sagt massor med hår plus att det var sjukt slitet. Nu känns håret helt fantastiskt - friskt, tjockt & härligt. Nu är det jag som tar hand om mitt hår..
 
The new me helt enkelt.
 
The old me. Big difference hörrni!
 
 
/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Kim

Men åååh det blev ju skitsnyggt ju! :)

Postat av: cattis

superfin! det blev ju jättefräsht! :)

2012-07-03 @ 23:56:32

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback