Sunny dayz.

Kvällen är här. Har ganska nyligen kommit hem efter ett triceps, axlar & bröst-pass med lillebrur. Efter en dags frånvaro från träningen är det skönt att vara tillbaka även om jag var smått opepp innan jag skulle iväg efter att ha somnat i någon timme på eftermiddagen. Det är som ett gift, ett helt fantastiskt jädra gift sen.
Vi stack iväg till Rösjön idag och låg där ett par timmar innan molnen kom och det blev lite kyligt. Det är verkligen bara solen som värmer. Varför blir det alltid molnigt runt 3-4 tiden? Vareviga dag? Helt värdelöst.
 
Jag hade med mig systemisen idag och kom tillomed ihåg att använda den. Skärpning på mig, blir ju så himla mycket finare bilder.
 
En massa bilder på våran stjärna. Enjoy!
 
 
 
 
 
 
 
/ Sandr0o
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback